Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных

Вид поиска


Выберите поиск:
Что искать:
 Найдено в других БД:Книги (2)Статьи (1)Статьи преподавателей ВСГУТУ (1)Вестник ВСГУТУ (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=advertising<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Ankhbayar Chuluunbaatar, Enkhbat Rentsen
Заглавие : A mathematical model of marketing advertisement for insurance companies
Место публикации : Математика, ее приложения и математическое образование (МПМО17): материалы 6 международной конференции (г. Улан-Удэ, Байкал, 26 июня – 1 июля 2017 г.)/ отв. ред. Л. И. Назарова ; науч. ред. А. Д. Мижидон. - Улан-Удэ, 2017. - С. 5-9. - ISBN 978-5-89230-953-0. - ISBN 978-5-89230-953-0
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Экономическое развитие-- Математическая экономика-- Экономика предприятий --Монголия
Вычислительная техника-- Прикладные информационные технологии --Монголия
Географич. рубрики: Монголия
Аннотация: We examine optimal advertising spending in a duopolistic market where each company’s market share depends on its own and its competitor’s advertising decisions. We extend a differential game theory model of advertising, which based on the classic such as Vidale-Wolfe, Sethi, Sorger and Prasad advertising models by incorporating profit functions obtained due to differences of competition response. We implement our model in Mongolia insurance companies. Numerical results show efficient of our proposed model.
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Ishdorj L.
Заглавие : Design development of casual clothes inspired by 13th century noblemans costume
Место публикации : Кожа и мех в XXI веке: технология, качество, экология, образование: материалы 13 Международной научно-практической конференции (15-18 декабря 2017 г.)/ науч. ред. Д. В. Шалбуев ; отв. ред. Г. Д. Васильева. - Улан-Удэ: Издательство ВСГУТУ, 2018. - С. 231-237. - ISBN 978-5-89230-998-1. - ISBN 978-5-89230-998-1
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Лёгкая промышленность-- Швейное производство --Монголия
Географич. рубрики: Монголия
Аннотация: Introducing the style of traditional costume to the modern costume is based on the research of both its history and symbol. Otherwise there is a need to have its design or appearance definition. Having this is important for introducing correctly the style of traditional costume to the casual costume; making modern casual clothes harmonizing with traditional style; introducing the style of traditional costume to the worldwide clothing tendency; advertising the wealthy heritage of traditional costume to the world; introducing national brand product with specific features to the world market.The collection “Globalization” for seasonal coats is based on the results of design studies for ancient Mongolian clothes.
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Найти похожие

 
ссылка на мобильную версию электронного каталога