Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных

Вид поиска


Выберите поиск:
Что искать:
 Найдено в других БД:Книги (9)Статьи (63)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=управление знаниями<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Гаськова А. С., Ларионова А. О.
Заглавие : Концепция менеджмента знаний в управлении современным предприятием
Место публикации : Качество как условие повышения конкурентоспособности и путь к устойчивому развитию: материалы 2 Междунар. науч.-практ. конф. (МНПК-2)/ ВСГУТУ. - Улан-Удэ, 2014. - С. 217-225. - ISBN 978-5-89230-550-1. - ISBN 978-5-89230-550-1
Предметные рубрики: Предприятия-- Управление
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Latha Anantharaman
Заглавие : Architectural design for blended learning management system for leather science and technology
Место публикации : Кожа и мех в XXI веке: технология, качество, экология, образование: материалы 12 Международной научно-практической конференции (очной) (5-9 сентября 2016 г.)/ науч. ред. Д. В. Шалбуев. - Улан-Удэ, 2016. - С. 443-455. - ISBN 978-5-89230-815-1. - ISBN 978-5-89230-815-1
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Высшее образование --Индия
Географич. рубрики: Индия
Аннотация: Indian higher education system has expanded at a fast face by adding nearly 25,000 colleges and more than 8 million students in a decade from 2001-01 to 2010-11. By 2050, India is projected to have 1 billion employable people (Source: Indian National Academy of Engineering, Vision, Mission and Values – INAE2037). The human resource must be channelized into enhancing national and intellectual property and productivity. Massive Open Online Courses (MOOCS) has caught up in India, and many corporations are using this platform to train people and supply the industry with skilled labor. This paper proposes a framework for MOOCS and eLearning system for higher education. Knowledge management is about creating an environment where information can be readily shared. Creating a learning organization culture is critical. The future of integrated teaching and learning systems provides exciting opportunities to create new interactive learning environments quickly and at a much lower cost.
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Tsogtsuren Bayasgalan, Tugsuu Gerelkhuu, Nasaakhuu Ariunjargal, Ochirbat Oyunjargal, Delgerkhuu Yanjmaa
Заглавие : The impacts of organizational justice, organizational culture, knowledge management and employee engagement on job satisfaction: the comparison of public officers in Mongolia
Место публикации : Потенциал Байкала в формировании инновационной модели социо-эколого-экономического развития регионов: материалы международной научно-практической конференции (г. Улан-Удэ, 7-9 сентября 2017 г.)/ отв. ред. В. Г. Беломестнов. - Улан-Удэ: Издательство ВСГУТУ, 2017. - С. 274-281. - ISBN 978-5-89230-979-0. - ISBN 978-5-89230-979-0
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Государственная служба --Монголия
Географич. рубрики: Монголия
Аннотация: Employee’s job satisfaction is one of the main influential factors for the effectiveness of human resource development. The aim of this study is to investigate the impacts of organizational justice, organizational culture, knowledge management and employee engagement on job satisfaction among public officers. This research topic has been studied and is well-known in the worldwide. In Mongolia, context the topic of study has been developed at low level. Data collected and analyzed from descriptive research can help public sector employees understand the factors of job satisfaction. Therefore, the research methodology organized and used some information from statistical calculations in Mongolia. Data were collected from 213 participants who work in a supportive service position and 227 participants who work in special service positions. The results showed that the effects of all factors such as organizational culture, knowledge management and employee engagement had a positive relationship on job satisfaction. It means that public servants can take care of organizational culture, knowledge management and employee engagement in order to remain and make their employees happy, as the more satisfied employees are, the more productive they are than those who are less satisfied. Our study discussed the effects of above mentioned results, the implications for theory and practice along with the limitations of the research and the implications for further research. Data were used SPSS and SmartPLS 3.0 to test the relationships between variables.
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Найти похожие

 
ссылка на мобильную версию электронного каталога