Sugarsuren, E.
    Opportunity to introduce products of small and medium enterprises to the markets of developed countries [] / E. Sugarsuren // Кожа и мех в XXI веке: технология, качество, экология, образование : 16 международная научно-практическая конференция (онлайн), (11–13 ноября 2020 г., г. Улан-Удэ) : материалы конференции / Восточно-Сибирский государственный университет технологий и управления ; науч. ред. Д. В. Шалбуев ; отв. ред. И. И. Титова. - Улан-Удэ : Издательство БНЦ СО РАН, 2020. - С. 197-201. - Библиогр. в конце ст. . - ISBN 978-5-7925-0601-5
ГРНТИ

Рубрики: Торговля--Торговля международная
   Экономика пищевой промышленности

Кл.слова (ненормированные):
Кожа и мех в XXI веке: технология, качество, экология, образование -- международная торговля -- малое и среднее предпринимательство -- рынок -- бизнес -- экспорт -- управление качеством -- безопасность -- Sugarsuren, E.
Аннотация: Many small and medium enterprises are willing to expand their market and export their products. However, it is common for them to not be able to achieve the desired results and sell in the global market. It is becoming increasingly common for developed countries to focus on product quality and safety as key criteria. To ensure quality and safety should implement internationally recognized standards. To overcome this challenge, it is important for quality management institutions and researchers to work together to develop quality management recommendations that are specific to the country through the research and analysis of global standards.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Доп.точки доступа:
Шалбуев, Д. В. \науч. ред.\; Титова, И. И. \отв. ред.\